Sunday, September 03, 2006

Syksy alkaa.

Sain kandityön takaisin, mutten sulattanut sen virheitä. Aion korjata sen vielä ennen painattamista. Läpi se meni joka tapauksessa ja sain arvion. Enkä tee korjauksia edes salaa. Toimitan korjatun version yliopistollekin, mutta sitä ei enää arvostella. Opintopisteet tulee kun ehtii. Tein äsken suurimman osan korjauksista valmiiksi, enää täytyy etsiä tietoa mangaanin kemiasta, lähinnä koordinaatioluvusta. Päättelin sen itse, mutta pitäisi löytää joku lähdekin... Koitan etsiä sen huomenaamulla.
Viikonloppu oli mukava. Ainakin suurelta osin. Perjantaina Tomppeli ja Kulmis oli tulleet takaisin Eurooppaa kiertämästä ja Tomppeli oli ostanut absinttia. Pojat joi sitä, ja minäkin liityin seuraan. Tosin mulla oli oma valkkaripullokin. Käytiin Dooriksen tupareissa (vai oliko Aliceen, Dooriksella ne kuitenkin oli). Kulmis sammu sinne, Tarmo kantoi sen Tomppelin luo ja nyrjäytti nilkkansa pahasti. Tuskalla päästiin kotiin, ja pian Tarmon tuli paha olla. Mutta selvittiin siitäkin yöstä.
Eilen oli avaintenjaon porukan saunailta, käytiin saunassa, syötiin ja oltiin nätisti. Reijakin oli mukana. Piti mennä eilen päivällä Hyvän olon messuille, mutta sinne olikin pääsymaksu, joten jätettiin väliin. Tänään olen siivonnut ja tehnyt sitä kandin työtä. Tunnin päästä alkaa Ice Age! Pakko katsoa. Harmi että se on dupattu. Mutta aina ei voi voittaa.
Huomenna alkaa taas kurssitkin. Vihdoinkin! Olen ihan innoissani. Kohti syksyn labroja!

1 comment:

Ainu said...

Niin, minulla siihen Reijaan on veriside. Niinpä minä jaksan kaivata.